dinsdag 9 november 2010

Bibliografie


Bibliografie totale blog:

Arnbak, A (02-10-2010). Deense studie naar bewaarplicht: ‘iedereen 225 keer per dag gemonitord’. Geraadpleegd op 30-10-2010, via https://www.bof.nl/2010/11/02/deense-studie-naar-bewaarplicht-iedereen-225-keer-per-dag-gemonitord/

Bakker, J (08-10-2010). Google sluit Gmail-data af voor Facebook. Geraadpleegd op 08-10-2010, via http://webwereld.nl/nieuws/67740/google-sluit-gmail-data-af-voor-facebook.html#utm_source=article_other_news_1&utm_medium=website&utm_campaign=ww

Beleidsimpuls, (datum onbekend). Groeien door games. Geraadpleegd op 28-10-2010, via http://www.beleidsimpuls.nl/games_onderwijs.php
Castells, Manuel. "Communication, Power and Counter-power in the Network Society." International Journal of Communication (2007): 238-266.

Deuze, Mark. „The web and its journalisms: considering the consequences of different types of newmedia online.” New media & society (2003): 203-230.

Essers, L (08-10-2010). Lamebook claimt merkenrecht op Facebook. Geraadpleegd op 08-10-2010, via http://webwereld.nl/nieuws/67732/lamebook-claimt-merkenrecht-op-facebook.html#utm_source=article_other_news_8&utm_medium=website&utm_campaign=ww

Herz, Judith. „Gaming the System. What Higher Education Can Learn from Multiplayer Online Worlds.” 2001. www.educause.edu. 30 September 2010 <http://www.educause.edu/ir/library/pdf/ffpiu019.pdf>.
Lyon, David. "National ID Cards: Crime-Control, Citizenship and Social Sorting." Oxford Journals (2007).
McLeod, Kembrew. “Confessions of an Intellectual (Property): Danger Mouse, Mickey Mouse, Sonny Bono, and My Long and Winding Path as a Copyright Activist-Academic.” Popular Music and Society 28 (2005): 79-93.

Verkuil, M (08-10-2010). $1,5 miljoen boete voor verspreiden illegale muziek . Geraadpleegd op 08-10-2010, via http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2626158

Verkuil, M (03-10-2010). Youtube wederom in de ban in Turkije. Geraadpleegd op 08-10-2010, via http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2625861

Geen opmerkingen:

Een reactie posten